De online wereld ontwikkeld zich in razendsnel tempo. Het is belangrijk om bij te blijven met de laatste innovaties. Denk aan gamification of het gebruik van GPT.
Let’s play a game! Niet omdat we dat ‘gewoon’ leuk vinden. Nee, omdat we daarmee op een effectieve manier je database verrijken en/of nieuwe klanten trekken. Met gamification – zoals dat heet – maak je gebruik van spelelementen om potentiële klanten te motiveren, een handeling uit te voeren. Zoals het achterlaten van gegevens. Wij weten precies hoe we dit spel moeten spelen.
Mensen hebben de behoefte om te presteren, zijn nieuwsgierig en competitief. Met gamification maak je daar dankbaar gebruik van. Want met een game vervul je die behoefte. Denk aan een online kraskaart, een kennistest of een persoonlijkheidstest. En, om daadwerkelijk deel te nemen of om de uitslag van het spel te zien, dient de gebruiker gegevens achter te laten. Klinkt simpel. Maar het ontwikkelen van een passende game gaat niet over één nacht ijs. Het vraagt onderzoek, creativiteit en technische kennis. Voor ons als specialisten is dat gesneden koek. Wij weten precies hoe we jouw organisatie naar een nieuw level brengen en meer leads kunnen genereren.
Zelden heeft een tool zoveel opgang gemaakt als ChatGPT, het algoritme waarmee nieuwe content valt te maken. Sinds de test-release in november 2022 hebben miljoenen belangstellenden aan deze ai-tool geroken. Het is de eerste grote ‘democratische’ ai-tool die iedereen kan uittesten. Generatieve ai werd opeens zichtbaar.
Het effectieve gebruik van ChatGPT is een vaardigheid die alle tech-leiders zouden moeten beheersen. Wij moeten het goede voorbeeld geven. Het is ook raadzaam op de hoogte blijven van alle ontwikkelingen. Dat zorgt voor brede acceptatie en innovatie in de hele onderneming.
Contentmanagement voor digital signage. De software werkt zeer doelgericht; de relatie of bezoeker wordt op de juiste plaats en tijd geïnformeerd en geprikkeld.